ЗМІ та ін. Відповідно, в мене ще привалило роботи. Я б цьому тільки раділа, якби трохи інші зараз мої обставини були. Ну і в мене з різними ЗМІ взаємини непрості: кохання вибіркове й вимогливе 🙂 Буває ніяково відмовляти через брак сил і часу, або вирішувати, куди віддати матеріали. Це ж вони між собою конкуренти, а мені всі притомні колеги_зі_ЗМІ чимось симпатичні, хоч є, так би мовити, й “перша любов” 🙂 За останнє десятиліття набила руку і на блоговий стиль: демократичний і невимушений. Це значно розширює горизонти прикладання, а я ж люблю брахманити :). А от що страшенно не люблю, то це – коли мене ЗМІ перевирають, особливо заангажовано, або коли редагують під стиль “для дебілів” (які не можуть речення більше як з 5 слів читати). Слава Богу, можу і сама своє ставити, і дякую пристойним колегам_зі_ЗМІ, з якими нормально співпрацюється.

